Sunday 30 September 2012

Asonansi

Assalamualaikum...

Ok ini salah satu cerita epic dalam hidup aku serta kawan2 sekalian. yesterday punya yesterday aku dan rakan2 yang lain pergi membuang masa dan melakukan aktiviti sia2 kami, kami pergi lepak. biasala hari sabtu, lepak apa ada hal. baru la belia !

yang paling best kami lepak la ke satu taman reakriasi polo namnya.mana datang nama polo entahla.pergi jahanam semua tu, malas aku nak kaji. itu di luar bidang aku. kebetulan ada sekumpulan pondan melayu. oh men, kalau cerita pasal pondan melayu ni memang kecewa betul abang dengan mereka. kalau jadi lelaki betul2kan bagus. * oh dunia ini penuh kepalsuan ~

ok sampai part epic, kebetulan sekali lagi ada sekumpulan pelajar yg terdiri dari pada gadis2 semasa nak buat research pasal pondan2 ni. macam biasa aku la paling king, pergi bertanya dulu. kahkah :p. ok sembang dengan budak2 tu then jadi kawan. cerita selanjutnya malas la aku nak sembang.* ok belum epic

haa ni part epic, sembang2 kemudian kami pun belah la pergi minum, dan aku kabo la kat budak2 tu kami nk pergi minum kat mana. masa baik punya lepak budak2 tu pun datang kat kami dan lepak sekali. lepak2 lepastu kami pergi la ke satu tempat ni nama dia lokin. korang pergi google la pasar karat atau memory lane kat ipoh ni, musti ada, kalau tak da google memang yahudi.

ok ini part betul2 epic, kawan aku sorang ni nama dia AP(bukan nama sebenar). akai dia kalau dengan perempuan memang A. aku paling hebat pun C+. iri hati betul. haha,. masa budak2 tu cakap nak belah, dia menggunakan teknik dia mintak no phone. ok memang hebat. aku salute. itu saja yang epic bagi aku. ok bai.

p/s : asonansi tu sebab aku menulis sambil layan lagu. (Asonansi = pengulangan bunyi vokal dlm deretan kata spt secupak dan sesukat, atau pokok dan tokoh. - Kamus Dewan Edisi Empat.)

No comments:

Post a Comment